Nadcházející Wrangler si zachová tuhé nápravy

jeep_wrangler_axleWrangler nové generace sice přijde až v roce 2017, ale i přesto se informace o něm množí jako houby po dešti. Po zprávách o nové převodovce, turbem přeplňovaných motorech a hlavně, a to je zásadní, hliníkové karoserii, přichází Jeep s další novinkou.

Tentokrát si puristi pro změnu zase oddechnou. Po delším zvažování, jestli Wrangleru nechat klasické tuhé nápravy nebo mu dopřát moderní nezávislé zavěšení, přiklonila se americká značka k cestě tradice. Jeep si tedy tuhé nápravy nechá a milovníci off-roadů ze staré školy si mohou otřít čelo.

Klidnější spaní budou mít i výrobci příslušenství, pro které se stalo upravování Wrangleru velmi dobrým byznysem. Zákazníci utratí ročně za tuning svého klasického Jeepu celkem několik miliard dolarů a jednou z nejčastějších úprav je zvyšování vozu a instalace tzv. high-lift kitů. Tato relativně nenáročná úprava dovolí lepší vlastnosti v terénu a možnost použití větších kol. Nezávislé zavěšení by však zvyšování Wranglera značně ztížilo a prodražilo.