Co mě štve na autech a kolem nich: Umělý zvuk

reprakUž dříve jsme si zde probrali, že otravovat okolí svým prdícím výfukem prostě není úplně bambůča. Uřvaný lauf na autě, které k tomu nemá předpoklady, není zkrátka a dobře žádná frajeřina. Jenže potom jsou tu i tací jedinci, kteří něco poslouchat prostě chtějí, je jim úplně jedno co to bude, hlavně aby to nebyla retardovaná ranní show v rádiu.

No a právě takovým jedincům, kteří chtějí slyšet svůj epický generátor spálených gum pod kapotou, i když má zrovna 78 koní, vyšly automobilky vstříc. Repráky v autě jsou už dlouho, takže co se do nich pustí, to je vlastně docela šumák. Inu pustí se do nich dunění tak hřmotné a mocné, že se i osmiválcová HEMI uteče schovat.

Jenže už nikdo jaksi nemyslel na to, že jsou tu i lidi, co jsou normální, srovnaní sami se sebou a to, že mají pod kapotou sterilní čtyřválec, který sám o sobě žádný epický soundtrack nenabídne, prostě s pokorou přijmou. I oni potom musí poslouchat syntetické, falešné a mnohdy absurdně nerealisticky přehnané mručení z repráků, které je zpravidla spjato s nějakým sportovním režimem. Ano, asi už víte, kam tím směřuji. Takový generátor umělého zvuku totiž zpravidla nelze vypnout! Jakmile tedy zapnete sportovní režim, abyste si užili vyostřenou odezvu na plyn, případně třeba tužší posilovač řízení, budete muset jako bonus snášet ještě otravný zvuk z repráků.

Takže jestli někdo mermomocí potřebuje slyšet elektronicky generovaný zvuk, který nemá v daném autě reálnou oporu, ať se zařídí po svém, ale nás ať z toho laskavě vynechá…