Porsche 911 Carrera T vzniklo kvůli zábavě za volantem

Porsche 911 se vždy řadilo mezi luxusní vozy, které bylo zábavné řídit. Nadšenci, a s nimi i možná klientela, v posledních letech volali po jednoduché řidičské variantě. Zprvu na svět přišla limitovaná 911 R, jenž byla letos následována 911 GT3 Touring. Nyní Němci překvapili opravdu dostupnou hračkou, verzí 911 Carrera T (Touring).

Porsche se do přípravy novinky, která se pravděpodobně stane okamžitou senzací, pořádně opřelo. Z čtyřmístného interiéru vyhodilo zadní sedadla, jenž zákazníkům v případě zájmu namontuje zpět bez příplatku, a zbavilo se infotainmentu. S pohotovostní hmotností 1 425 kilogramů je nový Touring o 20 kilogramů lehčí, než běžná standardní Carrera.

Za zadním nárazníkem se ukrývá ten samý dvakrát přeplňovaný třílitrový plochý šestiválec, jaký nalezneme i v základním modelu 911. Hnací síla o 370 koních a 450 Nm je přenášena na zadní kola skrz manuální převodovku, případně příplatkový automat PDK. Mezi zadními koly je uložen klasický mechanický samosvorný diferenciál se zkráceným stálým převodem. Touring tak dosáhne stovky za 4,2 – 4,5 sekundy, v závislosti na zvolené převodovce, a jeho maximální rychlost přesáhne 290 kilometrů v hodině.

Podvozek kupé je tvořen prvky, k nimž se v katalogu základní Carrery zájemci nedostanou. Patří k nim například aktivní odpružení Porsche Active Suspension Management, jenž snižuje vůz o 20 milimetrů. K dalším možnostem příplatku patří balíček Sport Chrono Package a systém zatáčení zadních kol.

Se základní cenou přibližně 2 800 000 korun je Carrera T o přibližně 250 000 Kč dražší než základní model. Objednávky jsou již v plném proudu a první dodání by měla být uskutečněna v první polovině roku 2018.



Odpovědět

Váš email nebude uveřejněn.

Můžete použít tyto HTML tagy a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>